vineri, 13 iunie 2008

Stuck in a moment.

Stuck in a moment...Ma dor ochii, capul imi plesneste de durere, de tm, de poli sau poate de dor de tine[mi-e dor de tine, de parfumul tau inexistent, de nepasarea ta ca-ti pasa, de buze si de imbratisare, de jocul farmecului, de priviri nastrusnice, de mana ta, de sapca ta din clasa a 12-a, de nopti tarzii sub teiul de la bloc si testoasa multicolora...]. Nu te-am mai zarit, decat fugar prin vise, prin fumul de la tigara tarzie de pe balcon, si ochii ma dor...de la tigara, de la dor...un inel cu piatra galbena- inocent daruit, si la fel de inocent primit...ceata...si apoi zi in seara roz, cu trandafiri ca niciodata, blandete, dar iarasi ceata, orbire, intuneric, rataciri si cautari, curaj intr-o seara, tot o seara, dar de data asta nu e roz, e alba, de iarna, e ca un mim, fara cuvinte, dar cu priviri, ce si-ar dori sa spuna ceea ce sufletele gandesc...mi-e frica iar de ceata, poate ca niciodata...mi-e frica ca-mi va lua privirea, privirea ta...si ochii iar ma dor...



Niciun comentariu: