duminică, 15 iunie 2008

Original of the species

"Baby slow down
The end is not as fun as the start
Please stay a child somewhere in your heart "

Desi am descoperit de mai de mult timp U2, pot spune ca abia acum mi-a atins sufletul. Intrebarea ar fi de ce? Si un raspuns foarte simplu este pentru ca mi-au atins sufletul prin combinatia reusita, si de care bineinteles niciun fan nu se poate indoi, dintre versuri si linia melodica, dar si probabil ca si starea sufleteasca pe care o am m-a facut sa-i descopar profunzimea si intelesul. Imi este data posibilitatea de a ma reintoarce la copilarie, de fi trista, de a fi vesela, de a fi eu, de fi ea, de a fi in bratele tale, de a fi cu parul in vant, increzatoare, de a avea tot ce mi-as dori si totusi nu, de a fi...doar pentru tine.

"I want you some more, I want you some more..."

Niciun comentariu: