sâmbătă, 5 martie 2011

Ma intreb adesea de ce nu pot termina de citit o carte, de vazut un film, sau pur si simplu o idee cand ies la un cico cu prietenii. Traim intr-o lume in care totul se desfasoara atat de rapid incat nici nu-ti dai seama cand si cum a trecut pe langa tine.
Ideea poate nu reusesc sa o termin pentru ca mi-e intrerupta de avantul cu care prietenii mei doresc sa-si expuna ei ideile. Eram si eu asa odinioara, si poate ca inca mai pastrez acel avant. Am invatat o data cu varsta ca trebuie sa faci lucruri care te implinesc sufleteste. Mai bine savurezi un pahar de vin cu un prieten drag, decat sa te duci in locurile acelea zgomtoase, pe care, recunosc, le frecventam cu atata ardoare nu cu mult timp in urma.
Vreau ca de acum incolo sa fac ceea ce ma implineste sufleteste, fara complezente si compromisuri. Daca ma auziti spunand nu, nu o luati ca pe un afront, doar invatati sa-mi respectati decizia. Am decis: voi incerca sa savurez fiecare moment al vietii mele.

Niciun comentariu: